Reply to Re: The secret behind dinkspace, 3d in 2d?!
If you don't have an account, just leave the password field blank.
: void main(void)
: {
: wait(1000);
: sp_size(&current_sprite, 30)
: sp_> &current_sprite, 382)
: sp_y(&current_sprite, 183)
: wait(1000);
: sp_size(&current_sprite, 33)
: sp_> &current_sprite, 388)
: sp_y(&current_sprite, 185)
: wait(950);
: sp_size(&current_sprite, 37)
: sp_> &current_sprite, 401)
: sp_y(&current_sprite, 188)
: wait(850);
: sp_size(&current_sprite, 49)
: sp_> &current_sprite, 424)
: sp_y(&current_sprite, 199)
: wait(750);
: sp_size(&current_sprite, 55)
: sp_> &current_sprite, 438)
: sp_y(&current_sprite, 204)
: wait(700);
: sp_size(&current_sprite, 65)
: sp_> &current_sprite, 454)
: sp_y(&current_sprite, 212)
: wait(600);
: sp_size(&current_sprite, 73)
: sp_> &current_sprite, 487)
: sp_y(&current_sprite, 224)
: wait(500);
: sp_size(&current_sprite, 80)
: sp_> &current_sprite, 503)
: sp_y(&current_sprite, 232)
: wait(400);
: sp_size(&current_sprite, 95)
: sp_> &current_sprite, 545)
: sp_y(&current_sprite, 248)
: wait(400);
: sp_size(&current_sprite, 113)
: sp_> &current_sprite, 575)
: sp_y(&current_sprite, 267)
: wait(350);
: sp_size(&current_sprite, 123)
: sp_> &current_sprite, 643)
: sp_y(&current_sprite, 299)
: wait(250);
: sp_size(&current_sprite, 127)
: sp_> &current_sprite, 690)
: sp_y(&current_sprite, 329)
: wait(100);
: sp_size(&current_sprite, 100);
: sp_nodraw(&current_sprite, 1);
: kill_this_task();
: }
: this is just 1 script for 1 sun*planet
thats 2d alright, we are not impressed..
: {
: wait(1000);
: sp_size(&current_sprite, 30)
: sp_> &current_sprite, 382)
: sp_y(&current_sprite, 183)
: wait(1000);
: sp_size(&current_sprite, 33)
: sp_> &current_sprite, 388)
: sp_y(&current_sprite, 185)
: wait(950);
: sp_size(&current_sprite, 37)
: sp_> &current_sprite, 401)
: sp_y(&current_sprite, 188)
: wait(850);
: sp_size(&current_sprite, 49)
: sp_> &current_sprite, 424)
: sp_y(&current_sprite, 199)
: wait(750);
: sp_size(&current_sprite, 55)
: sp_> &current_sprite, 438)
: sp_y(&current_sprite, 204)
: wait(700);
: sp_size(&current_sprite, 65)
: sp_> &current_sprite, 454)
: sp_y(&current_sprite, 212)
: wait(600);
: sp_size(&current_sprite, 73)
: sp_> &current_sprite, 487)
: sp_y(&current_sprite, 224)
: wait(500);
: sp_size(&current_sprite, 80)
: sp_> &current_sprite, 503)
: sp_y(&current_sprite, 232)
: wait(400);
: sp_size(&current_sprite, 95)
: sp_> &current_sprite, 545)
: sp_y(&current_sprite, 248)
: wait(400);
: sp_size(&current_sprite, 113)
: sp_> &current_sprite, 575)
: sp_y(&current_sprite, 267)
: wait(350);
: sp_size(&current_sprite, 123)
: sp_> &current_sprite, 643)
: sp_y(&current_sprite, 299)
: wait(250);
: sp_size(&current_sprite, 127)
: sp_> &current_sprite, 690)
: sp_y(&current_sprite, 329)
: wait(100);
: sp_size(&current_sprite, 100);
: sp_nodraw(&current_sprite, 1);
: kill_this_task();
: }
: this is just 1 script for 1 sun*planet
thats 2d alright, we are not impressed..