My email has been deactivated and dutch translation
tem_page@yahoo.com has been deactivated, and, I hope I translated this script good.
//script for auntie
void main( void )
{
preload_seq(251);
preload_seq(253);
preload_seq(257);
preload_seq(259);
if (&s2-aunt < 4)
{
int &temphold = create_sprite(160,150, 0, 0, 0);
sp_script(&temphold, "s2-jack");
wait(5);
}
int &myrand;
sp_base_walk(¤t_sprite, 250);
sp_speed(¤t_sprite, 1);
//sp_timing(¤t_sprite, 66);
//set starting pic
sp_pseq(¤t_sprite, 251);
sp_pframe(¤t_sprite, 1);
if (&s2-aunt == 2)
{
freeze(1);
sp_hitpoints(&temphold, 50);
sp_brain(¤t_sprite, 0);
sp_x(¤t_sprite, 113);
sp_y(¤t_sprite, 180);
sp_brain(&temphold, 0);
sp_x(&temphold, 154);
sp_y(&temphold, 160);
sp_pseq(¤t_sprite, 259);
sp_pseq(&temphold, 341);
&save_x = sp_x(¤t_sprite, -1);
&save_y = sp_y(¤t_sprite, -1);
&save_y -= 40;
wait(500);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
say_stop("'6Dit zal je leren", &temphold);
sp_dir(&temphold, 1);
wait(500);
sp_dir(1, 1);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(300);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
say_stop("'#Alsjeblief Jack! Stop...", ¤t_sprite);
wait(300);
say_stop("'6Bek dicht!", &temphold);
sp_dir(&temphold, 1);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(300);
say_stop("'#Ik verlaat jou, we scheiden!", ¤t_sprite);
wait(300);
say_stop("'6Gaan we scheiden?", &temphold);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
playsound(9, 17050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
playsound(9, 24050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
playsound(9, 17050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
playsound(9, 24050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
wait(2000);
say_stop("'Gaat het meid?", &temphold);
wait(2000);
&s2-aunt = 3;
say_stop("'6Je moet me niet zo boos maken.", &temphold);
wait(1000);
sp_brain(¤t_sprite, 16);
unfreeze(1);
say_stop("'#", ¤t_sprite);
wait(1000);
sp_brain(&temphold, 16);
return;
}
if (&s2-aunt == 0)
{
freeze(1);
sp_x(¤t_sprite, 600);
sp_y(¤t_sprite, -50);
wait(500);
say_stop("Hello.", 1);
freeze(&temphold);
sp_dir(&temphold, 3);
wait(500);
say_stop("'6Wie in godsnaam ben jij?", &temphold);
wait(500);
say_stop("Ik... Ik ben Dink Smallwood, ik kreeg een brief en...", 1);
wait(500);
say_stop("'6Ik heb geen brief gestuurd.", &temphold);
wait(500);
say_stop("Maar ik...", 1);
wait(300);
say_stop("'6Rot op, uit mijn huis jij.", &temphold);
move_stop(¤t_sprite, 1, 430, 1);
sp_seq(¤t_sprite, 0);
wait(500);
say_stop("'#Dink! Je hebt het gehaald!", ¤t_sprite);
wait(500);
say_stop("Tante Maria!", 1);
wait(500);
say_stop("'6Wat? Hoe ken jij mijn vrouw? Ga jij vreemd of zo Maria?", &temphold);
wait(500);
say_stop("'#Jack, dit is mijn neef uit Stonebrook.", ¤t_sprite);
wait(500);
say_stop("'#Hij blijft hier voor een tijdje.", ¤t_sprite);
wait(500);
say_stop("'6Oh! Sinds wanneer? Verdomme!", &temphold);
wait(500);
say_stop("'#Dink, boven is je kamer.", ¤t_sprite);
wait(500);
say_stop("Dank je, I weet zeker dat het goed zal zijn.", 1);
wait(500);
say_stop("'#Als je iets nodig hebt, vraag je het gewoon aan mij.", ¤t_sprite);
&s2-aunt = 1;
unfreeze(&temphold);
}
unfreeze(1);
}
sp_brain(¤t_sprite, 16);
}
void talk( void )
{
freeze(1);
freeze(¤t_sprite);
choice_start()
(&s2-aunt == 1) "Vraag haar iets over je moeder te vertellen"
(&s2-aunt == 1) "Vraag haar iets over Terris te vertellen"
(&s2-aunt == 3) "Moedig haar aan Jack te dumpen"
(&s2-aunt == 3) "Moedig haar aan meer klappen te krijgen van Jack"
(&s2-aunt == 4) "Troost haar"
(&s2-aunt == 4) "Vraag naar een grotere bed"
(&s2-aunt == 4) (&story == 8) "Vertel Maria iets over je laatste avontuur"
(&s2-aunt == 5) "Praat gewoon wat"
(&s2-aunt == 4) (&story > 15) "Brag to Maria about saving the world"
"Leave"
choice_end()
if (&result == 8)
{
wait(400);
say_stop("I wou je bedanken dat ik bij je mag blijven.", 1);
wait(400);
say_stop("'#IGeen probleem, heb je al voor een baantje zitten zoeken", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Oeps, ik moet gaan, doei!", 1);
}
if (&result == 7)
{
wait(400);
say_stop("Raad eens wat ik heb gedaan!", 1);
wait(400);
say_stop("'#Je hebt de dochter van Nadine gered?", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Uh, klopt. Hoe weet jij dat?", 1);
wait(400);
say_stop("'#Het staat in de Koningklijke nieuws. Er hangt zo'n kopie bij de genezers.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ah. Ok.", 1);
&s2-aunt = 5;
}
if (&result == 1)
{
wait(400);
say_stop("Zo, hoe ken jij mijn moeder?", 1);
wait(400);
say_stop("'#Nou, ze is mijn zus.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Dat verklaard een paar dingen..", 1);
}
if (&result == 2)
{
wait(400);
say_stop("Vertel me wat over Terris.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Het is niet zo'n slechte stad om in te leven.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Je klinkt niet zo blij.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Tja, het is de laatste tijd wat slecht gegaan, dat is alles.", ¤t_sprite);
}
if (&result == 3)
{
wait(400);
say_stop("I zag dat Jack jou sloeg.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Je, je hebt dat gezien?", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Waarom verlaat je hem niet, vandaag? 's Avonds", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ik ben bang van hem, hij zal mij vinden.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Misschien moet ik zelf eens wat regelen.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Wees voorzichtig! Hij is zeer sterk,", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Hij stelt niks voor, let maar eens op.", 1);
}
if (&result == 4)
{
wait(400);
say_stop("I zag dat Jack jou sloeg.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Je, je hebt dat gezien?", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ja en hij slaat goed, ik hoop dat ik veel leer van hem.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Wat?!", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ik vind het mooi hoe hij slaat, vergt veel oefeningen.", 1);
}
if (&result == 5)
{
wait(400);
say_stop("Gaat het?", 1);
wait(400);
say_stop("'#IHet gaat. Hoe vind je onze stad? En hoe vind je het om te leven hier?", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ik vind het veel goed, ik denk dat de mensen mij ook al waarderen.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ik voel me veilig met jou hier.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ik ook.", 1);
}
if (&result == 6)
{
wait(400);
say_stop("Zeg... Ik vind mij kamer en zo wel goed, maar mijn bed is klein.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ik wil wel van bed ruilen, maar mijn bed is net zo groot.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Wat als wij ze allebij inruilen tegen n grote die we kunnen delen?", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ik ben je tante, Dink!", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("En?", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ik heb nog wat werk die ik nog moet doen.", ¤t_sprite);
}
if (&result == 9)
{
wait(400);
say_stop("Hey, raad eens, ik kom net terug van een gigantisch avontuur.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Dat is goed.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ik heb net de universum gered.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ja, ja, goed zo.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Je gelooft me niet.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Sorry Dink, Ik weet dat jonge gozers verhaaltjes vertellen.", ¤t_sprite);
wait(400);
choice_start()
"Probeer ervan af te komen"
"Ga haar uit schelden"
choice_end();
if (&result == 1)
{
say_stop("Dat is wat ik nou zo goed vindt van je tante", 1);
}
if (&result == 2)
{
say_stop("Jij stomme trut.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Pardon?", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Nu snap ik waarom ik Jack niet moest doden.", 1);
wait(400);
say_stop("Ik had beter aan zijn kant kunnen staan.", 1);
}
}
unfreeze(1);
unfreeze(¤t_sprite);
return;
}
void hit(void)
{
int &mcrap = random(4, 1);
if (&mcrap == 1)
Say("Sterf!", 1);
if (&mcrap == 2)
Say("'#Dood me alsjeblieft niet!", ¤t_sprite);
if (&mcrap == 3)
Say("Ik hoop dat je hard leuk vind!", 1);
if (&mcrap == 4)
Say("Ik haat kennissen!", 1);
}
//script for auntie
void main( void )
{
preload_seq(251);
preload_seq(253);
preload_seq(257);
preload_seq(259);
if (&s2-aunt < 4)
{
int &temphold = create_sprite(160,150, 0, 0, 0);
sp_script(&temphold, "s2-jack");
wait(5);
}
int &myrand;
sp_base_walk(¤t_sprite, 250);
sp_speed(¤t_sprite, 1);
//sp_timing(¤t_sprite, 66);
//set starting pic
sp_pseq(¤t_sprite, 251);
sp_pframe(¤t_sprite, 1);
if (&s2-aunt == 2)
{
freeze(1);
sp_hitpoints(&temphold, 50);
sp_brain(¤t_sprite, 0);
sp_x(¤t_sprite, 113);
sp_y(¤t_sprite, 180);
sp_brain(&temphold, 0);
sp_x(&temphold, 154);
sp_y(&temphold, 160);
sp_pseq(¤t_sprite, 259);
sp_pseq(&temphold, 341);
&save_x = sp_x(¤t_sprite, -1);
&save_y = sp_y(¤t_sprite, -1);
&save_y -= 40;
wait(500);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
say_stop("'6Dit zal je leren", &temphold);
sp_dir(&temphold, 1);
wait(500);
sp_dir(1, 1);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(300);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
say_stop("'#Alsjeblief Jack! Stop...", ¤t_sprite);
wait(300);
say_stop("'6Bek dicht!", &temphold);
sp_dir(&temphold, 1);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(300);
say_stop("'#Ik verlaat jou, we scheiden!", ¤t_sprite);
wait(300);
say_stop("'6Gaan we scheiden?", &temphold);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
playsound(9, 17050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
playsound(9, 24050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
playsound(9, 17050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
playsound(9, 24050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 188, 1);
sp_seq(&mcrap, 188);
wait(50);
playsound(9, 22050,0,0,0);
int &mcrap = create_sprite(&save_x, &save_y, 5, 189, 1);
sp_seq(&mcrap, 189);
wait(50);
wait(2000);
say_stop("'Gaat het meid?", &temphold);
wait(2000);
&s2-aunt = 3;
say_stop("'6Je moet me niet zo boos maken.", &temphold);
wait(1000);
sp_brain(¤t_sprite, 16);
unfreeze(1);
say_stop("'#
wait(1000);
sp_brain(&temphold, 16);
return;
}
if (&s2-aunt == 0)
{
freeze(1);
sp_x(¤t_sprite, 600);
sp_y(¤t_sprite, -50);
wait(500);
say_stop("Hello.", 1);
freeze(&temphold);
sp_dir(&temphold, 3);
wait(500);
say_stop("'6Wie in godsnaam ben jij?", &temphold);
wait(500);
say_stop("Ik... Ik ben Dink Smallwood, ik kreeg een brief en...", 1);
wait(500);
say_stop("'6Ik heb geen brief gestuurd.", &temphold);
wait(500);
say_stop("Maar ik...", 1);
wait(300);
say_stop("'6Rot op, uit mijn huis jij.", &temphold);
move_stop(¤t_sprite, 1, 430, 1);
sp_seq(¤t_sprite, 0);
wait(500);
say_stop("'#Dink! Je hebt het gehaald!", ¤t_sprite);
wait(500);
say_stop("Tante Maria!", 1);
wait(500);
say_stop("'6Wat? Hoe ken jij mijn vrouw? Ga jij vreemd of zo Maria?", &temphold);
wait(500);
say_stop("'#Jack, dit is mijn neef uit Stonebrook.", ¤t_sprite);
wait(500);
say_stop("'#Hij blijft hier voor een tijdje.", ¤t_sprite);
wait(500);
say_stop("'6Oh! Sinds wanneer? Verdomme!", &temphold);
wait(500);
say_stop("'#Dink, boven is je kamer.", ¤t_sprite);
wait(500);
say_stop("Dank je, I weet zeker dat het goed zal zijn.", 1);
wait(500);
say_stop("'#Als je iets nodig hebt, vraag je het gewoon aan mij.", ¤t_sprite);
&s2-aunt = 1;
unfreeze(&temphold);
}
unfreeze(1);
}
sp_brain(¤t_sprite, 16);
}
void talk( void )
{
freeze(1);
freeze(¤t_sprite);
choice_start()
(&s2-aunt == 1) "Vraag haar iets over je moeder te vertellen"
(&s2-aunt == 1) "Vraag haar iets over Terris te vertellen"
(&s2-aunt == 3) "Moedig haar aan Jack te dumpen"
(&s2-aunt == 3) "Moedig haar aan meer klappen te krijgen van Jack"
(&s2-aunt == 4) "Troost haar"
(&s2-aunt == 4) "Vraag naar een grotere bed"
(&s2-aunt == 4) (&story == 8) "Vertel Maria iets over je laatste avontuur"
(&s2-aunt == 5) "Praat gewoon wat"
(&s2-aunt == 4) (&story > 15) "Brag to Maria about saving the world"
"Leave"
choice_end()
if (&result == 8)
{
wait(400);
say_stop("I wou je bedanken dat ik bij je mag blijven.", 1);
wait(400);
say_stop("'#IGeen probleem, heb je al voor een baantje zitten zoeken", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Oeps, ik moet gaan, doei!", 1);
}
if (&result == 7)
{
wait(400);
say_stop("Raad eens wat ik heb gedaan!", 1);
wait(400);
say_stop("'#Je hebt de dochter van Nadine gered?", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Uh, klopt. Hoe weet jij dat?", 1);
wait(400);
say_stop("'#Het staat in de Koningklijke nieuws. Er hangt zo'n kopie bij de genezers.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ah. Ok.", 1);
&s2-aunt = 5;
}
if (&result == 1)
{
wait(400);
say_stop("Zo, hoe ken jij mijn moeder?", 1);
wait(400);
say_stop("'#Nou, ze is mijn zus.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Dat verklaard een paar dingen..", 1);
}
if (&result == 2)
{
wait(400);
say_stop("Vertel me wat over Terris.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Het is niet zo'n slechte stad om in te leven.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Je klinkt niet zo blij.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Tja, het is de laatste tijd wat slecht gegaan, dat is alles.", ¤t_sprite);
}
if (&result == 3)
{
wait(400);
say_stop("I zag dat Jack jou sloeg.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Je, je hebt dat gezien?", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Waarom verlaat je hem niet, vandaag? 's Avonds", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ik ben bang van hem, hij zal mij vinden.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Misschien moet ik zelf eens wat regelen.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Wees voorzichtig! Hij is zeer sterk,", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Hij stelt niks voor, let maar eens op.", 1);
}
if (&result == 4)
{
wait(400);
say_stop("I zag dat Jack jou sloeg.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Je, je hebt dat gezien?", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ja en hij slaat goed, ik hoop dat ik veel leer van hem.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Wat?!", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ik vind het mooi hoe hij slaat, vergt veel oefeningen.", 1);
}
if (&result == 5)
{
wait(400);
say_stop("Gaat het?", 1);
wait(400);
say_stop("'#IHet gaat. Hoe vind je onze stad? En hoe vind je het om te leven hier?", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ik vind het veel goed, ik denk dat de mensen mij ook al waarderen.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ik voel me veilig met jou hier.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ik ook.", 1);
}
if (&result == 6)
{
wait(400);
say_stop("Zeg... Ik vind mij kamer en zo wel goed, maar mijn bed is klein.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ik wil wel van bed ruilen, maar mijn bed is net zo groot.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Wat als wij ze allebij inruilen tegen n grote die we kunnen delen?", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ik ben je tante, Dink!", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("En?", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ik heb nog wat werk die ik nog moet doen.", ¤t_sprite);
}
if (&result == 9)
{
wait(400);
say_stop("Hey, raad eens, ik kom net terug van een gigantisch avontuur.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Dat is goed.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Ik heb net de universum gered.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Ja, ja, goed zo.", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Je gelooft me niet.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Sorry Dink, Ik weet dat jonge gozers verhaaltjes vertellen.", ¤t_sprite);
wait(400);
choice_start()
"Probeer ervan af te komen"
"Ga haar uit schelden"
choice_end();
if (&result == 1)
{
say_stop("Dat is wat ik nou zo goed vindt van je tante", 1);
}
if (&result == 2)
{
say_stop("Jij stomme trut.", 1);
wait(400);
say_stop("'#Pardon?", ¤t_sprite);
wait(400);
say_stop("Nu snap ik waarom ik Jack niet moest doden.", 1);
wait(400);
say_stop("Ik had beter aan zijn kant kunnen staan.", 1);
}
}
unfreeze(1);
unfreeze(¤t_sprite);
return;
}
void hit(void)
{
int &mcrap = random(4, 1);
if (&mcrap == 1)
Say("Sterf!", 1);
if (&mcrap == 2)
Say("'#Dood me alsjeblieft niet!", ¤t_sprite);
if (&mcrap == 3)
Say("Ik hoop dat je hard leuk vind!", 1);
if (&mcrap == 4)
Say("Ik haat kennissen!", 1);
}